torsdag 21 januari 2010

Premiär!

I tisdags kväll var jag på puls-introduktion på Itrim och fick lära mig hur maskinerna i deras cirkelträning funkar. I dag körde jag mitt första träningspass. Det tog mig en och en halv timme från dörr till dörr, inklusive P-biljettsköp och hårtorkning. Det är väl helt OK, och kul var det! Skönt, skönt, skönt att träna, det var ett tag sedan!

Jag la av med F&S sommaren som jag blev gravid med Folke och det var 2006, sedan dess har det inte blivit mycket träning (tre gånger på F&S förra våren). Så nu gäller det att skynda långsamt och ta det varsamt så jag inte får ont i knäna. Det är nog bra att jag har lyckats bli av med de flesta kilon jag inte hade lyckats tappa sedan graviditeterna. Det är mycket skonsammare mot knäna att väga lite mindre...

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...