tisdag 12 januari 2010

Disciplin

Jahapp...
i dag var jag och fick en hälsoanalys på itrim inför mitt stundande tränande där. Det var intressant att få veta hur stor del av kroppen som består av fett... 33,7%. Hrm... vi får se vad jag kan göra åt det framöver. Jag måste träna disciplinerat!

Jag måste äta GI disciplinerat...

I morgon ska vi ha skrivit omdömen om våra elever och jag började lite idag, tänkte att jag skulle klara av en klass... Det tog längre tid än vad jag hade trott och jag var kvar på jobbet till kvart över sju. Inte så bra med tanke på att jag måste bli mer disciplinerad vad det gäller mitt arbete för att livet ska gå ihop sig med dagishämtning och middag och sånt. Nästa vecka jobbar ju Mårten också och mitt liv med hemmaman tar slut!

Vi fick middagsfridskasse idag också och i morgon får jag hitta på något eget att äta. Morgondagens rätt är pasta (aja baja GI) marinara (bläh för bläckfisk och musslor), Mårten är däremot mycket nöjd med just den rätten...

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...