måndag 18 januari 2010

nybörjartur?

Idag var första dagen på det stora allvaret, två dagisbarn och två heltidsarbetande föräldrar... tror ni inte att vi försover oss?!? Typiskt va?

Men, vi klarade det ändå, barnen kom 20 minuter senare än beräknat till dagis, men både Mårten och jag hann till jobben i tid. Skönt att ha lite marginaler.

  • jag går upp först och duschar
  • Mårten väcker Folke, tar med honom ner, klär på honom och ger honom frukost
  • Mårten duschar
  • jag klär mig, väcker Ester, tar med henne ner och ger henne frukost
  • jag äter frukost
  • Mårten äter frukost, jag gör mig klar
  • jag gör Ester klar och klär på henne
  • Mårten gör sig och Folke klara och klär på honom
Häpp! Redo att åka... sengihnampakgigi

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...