torsdag 12 februari 2009

Inte i fas...

Alltid är det något...

Inte nog med att hela huset ser ut som "hej-kom-och-hjälp-mig" och måste saneras, att ena tvätt-torkställningen gick sönder och det är tvätt - ren som smutsig - högt och lågt i tvättstugan (och lite här och där i övriga huset), att jag glömde att plocka undan frukosten innan vi gick till dagis så osten stod och svettades på köksbänken när jag kom hem och att...

...så fick jag punka på ena däcket till vagnen idag. Jag märkte det när jag var på väg från dagis och gick hem - ca 20 minuter - med ett platt däck. Jag hoppas att det inte tog alltför mycket skada. Jag orkar inte ta itu med det nu så vagnen får stå och skämmas i garaget tills jag ids bry mig.

1 kommentar:

Holmsundarna sa...

Hej- känner igen mig. Albin har varit sjuk och Magnus är borta 4 dagar denna vecka. Tur att svärmor finns- idag hade hon damsugat när jag kom hrm från jobbet. Bara en dag till innan helgen...ibland går det lite extra trögt. Saknar dig. Kram Eva

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...