måndag 9 mars 2009

Paniken har lagt sig...

...efter att jag pratat med giftinformationen.

Kan ni fatta vad rädd jag blev när jag kom upp till Folke på övervåningen som hade smörjt in hela sina armar och delvis ben men mitt extrastarka vårtmedel!!

Jag tror inte att han har fått i sig nåt även om han hade hunnit med att smörja in en napp också. Medlet kan vara irriterade eller lite frätande på huden så efter att jag tvättat bort allting så ska jag smörja honom ordentligt - och det var antagligen det han gjorde med vårtmedlet, smorde in sig!

Det stinker i hela huset av det där medlet nu, våra lakan måste bytas, nappen slängas och Folke saneras ytterligare en gång... Han är dock lycklig för han får sitta i trappen och dricka mjölk!

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...