onsdag 11 mars 2009

Nyskottat

Se så fint jag skottade

I trädgården ser man de översnöade trädgårdmöblerna stå utspridda som ett bevis på vårt höststädningsslarv... De kom aldrig in utan har fått stå ute sedan säsongen tog slut.



Lapplands Väsby står verkligen i vinterskrud och kommunen har i sann lokalpatriotisk anda runt om i kommunen satt upp banderoller för att hylla Väsby-rockarna H.E.A.T. som ska vara med i finalen av Melodifestivalen på lördag. Det står bl.a. VÄLKOMMEN H.E.A.T (fiffigt värre) och LYCKA TILL H.E.A.T.Vi får väl se hur det går för dem...

1 kommentar:

Holmsundarna sa...

Hejsan- kul att se att ni fått lite snö i alla fall. Skidorna går som ett skott men nu står de stilla då jag fösöker hämta mig efter två magsjukor på en vecka. Vilke skämt- barnen är friskare längre perioder än jag. Allt som går på dagis får jag men ungarna klarar sig. Vad bra att du tog dig iväg på bio- du är driftigare än jag. Ibland känns det som jag slagit rot i huset. Njut av helgen. Kram Eva

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...