lördag 7 mars 2009

Ny favorit

Jag har en ny favoritförfattare, norrmannen Jo Nesbø!! Han skriver spännande deckare/thrillers med polisen Harry Hole som huvudperson.

Gillar ni deckare och ännu inte har läst något av Jo Nesbø så kan jag rekommendera honom varmt! Jag längtar redan tills i kväll då jag får börja på nästa... Jag läste just hans sjätte bok, Frälsaren - den första för mig - och har den sjunde, Snömannen, liggandes vid sängen. Sedan har jag ju de fem första böckerna - Fladdermusmannen, Kackerlackorna, Rödhake, Smärtans hus och Djävulsstjärnan framför mig också! Härligt!!!

Det är så skönt att vara inne i ett läs-flow. Jag är verkligen periodare vad det gäller läsning det är allt eller inget. Men jag är inte så varierad vad det gäller genrer, jag läser mest deckare...

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...