tisdag 10 mars 2009

Dilemma

Ska jag ta hand om Ester och mig i första hand eller prioritera lite ovanlig (nästintill utrotningshotad) egen tid och gå på en film jag gärna vill se som dessutom är gratis?!?

Ett läromedelsförlag har först läroboks- och sedan filmvisning av Män som hatar kvinnor i kväll och jag ska gå med några kollegor som också har fått biljetter.

Jag har halsfluss och vet inte om jag fortfarande smittar. Jag började penicillinkuren igår.

Ester tar inte ersättning och har ännu inte lärt sig att äta gröt eller något annat. Hon får ner en eller ett par skedar efter mycket vispande i munnen.

{#lang_emotions_heart} Mamma har lovat att vara barnvakt för sambon jobbar sent idag.

Ska jag chansa på att mamma får i Ester lite mat så hon klarar sig de timmar jag är borta (ca 5 h) och att jag är pigg nog att orka dra in till stan och kolla filmen eller ska jag vara hemma?!?

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...