måndag 22 mars 2010

film, film, film

Jag är en buzzador och testar just nu Love Film - en hyrfilmstjänst där filmerna kommer direkt hem i brevlådan. Det är väldigt fiffigt. Jag behöver bara välja och vraka från deras hemsida så skickas två filmer till mig. När jag känner mig klar med dem skickar jag tillbaka dem och får två nya filmer från listan. Det finns ingen begränsning hur länge man får ha filmerna - så man får inga förseningsavgifter eller så... Våra första två testfilmen var Ice Age 3 och Superhjältarna, som Folke sett om och om igen. Idag ska jag skicka tillbaka dem så får vi se hur lång tid det tar att få nästa par filmer.

1 kommentar:

Susjos sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...