söndag 14 mars 2010

festligt värre

I går var vi på trevlig vuxen fyrtioårsfest som oundvikligen avstannade framför TVn medan det var melodifestival. Jag har inte följt deltävlingarna utan bara sett någon, så vissa låtar var helt nya för mig.

Till exempel hade jag helt missat "Manboy" med Eric Saade, men den fastnade ju med sin klatschiga trudelutt även om den inte är särskilt bra. Den påminner mig om åttiotalet och Sabrinas "Boys, boys, boys"... Salem al Fakirs låt är ju fantastisk men kanske inte i melodifestivalsammanhang. Jag tror dock att den blir - den är väl redan, förresten - en hit!

Det var bra att lilla Anna vann. Hon har en härlig röst och känns relativt unik, jag tror att hon kommer åtta i Oslo.
Centrera

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...