söndag 11 januari 2009

Nya tag!

Imorgon börjar detta årets tredje vecka och det är väl dags att ta tag i sitt liv. Vi var hos Johan och Maria och åt födelsedagsmiddag idag - Maria fyller 25 år imorgon - och jag lånade med mig hennes pilatesboll med intentionen att börja träna lite på hemmaplan. Jag har en annan plan också... att börja på F&S, men än så länge har jag inte kommit mig för. Jag måste köpa nåt att träna i först. En ny sportb-h är iaf inköpt så det är en början.

Jag har så dålig karaktär vad det gäller uppstart av projekt av det här slaget, men tänkte att om jag skriver om det i bloggen så kanske jag känner mig lite mer tvingad? Men det beror ju på om någon läser det jag skriver förstås, för annars gör det ju varken till eller från.

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...