onsdag 14 januari 2009

Matvecka

I den här veckans middagsfridsleverans verkar alla fyra maträtterna vara supersmaskiga (t o m fiskrätten...) Nu ska jag bara bestämma mig för vilken dag vi ska äta vad. En annan bra sak med denna veckas rätter är att alla kan frysas!

Ikväll får det nog bli kyckligwok, den kan jag börja förbereda redan nu. Så tar vi fisken imorgon och hjortbolognesen på fredag. Till helgen ska jag ju på Kick-off med kören hela lördagen och Mårten ska på 40-årsfest så då får det bli rester. Så får vi testa sojagulashen i början på nästa vecka. Den har dessutom ingredienser som man kan spara tills dess.

Jag har hittat en konkurrent till middagsfrid som Philip & Katharina får matleveranser ifrån: Linas matkasse, men jag kan inte testa deras mat för de har inte leveranser till Väsby ännu.

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...