onsdag 28 januari 2009

Lycka är...

...att ha kommit iväg på ett F&S-pass!

Fattar ni att tidigare idag var det typ två och ett halvt år sedan jag tränade (jympa) senast. Det är ju helt sjukt länge sen!

Fråga mig nu!!

Fattar ni att det var typ två timmar sedan jag tränade (jympa) senast. Det är helt sjukt skönt nu efteråt!

Halv åtta drog jag på mig mina nyinköpta träningskläder, packade ner de nyinköpta jympaskorna och vattenflaskan och åkte till Campushallen där F&S Upplands Väsby håller till. Jag köpte ett terminskort och gick på ett bas-pass.

Oj oj oj oj oj!! Vad dåligt tränad jag är! Jag förstod att det skulle vara så men det var väldigt märkligt att uppleva det. Magmuskler?!?! Vad är det?? Armmuskler trodde jag att jag hade - jag släpar ju runt på Folkes närapå 13 kg på dagarna... det var rätt stor skillnad mot att lyfta mig själv, jag är ju dessutom åtskilliga kilo tyngre än vad "jag brukar vara". Konditionen verkade OK men det var svårt att ta ut rörelserna ordentligt eftersom den (nyinköpta) sport-bh:n inte rikting klarade av mina mjölkstinna jättetuttar. Så att skutta och studsa och sånt fick jag hoppa över och det förtar ju lite av njutningen måste jag säga. Tar gärna emot tutt-träningstips. Funderar på att testa med dubbla b-h:ar nästa gång...

Återkommer om ett par dagar med träningsvärksrapport!

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...