onsdag 28 januari 2009

Jag blir så trött...

Nu är klockan 18:20 och Mårten har antagligen knappt ens lämnat jobbet. Det är så jobbigt att han kommer hem så sent - han har ju en timmes resväg hem.

Men det jobbigaste är att han idag, strax före fem, skrev på MSN: jag ska försöka åka hemåt ganska snart och en timme senare är han fortfarande kvar där... Vad händer med oss då - familjen!?! Det är såå trist att äta middag ensam med Folke varje dag och de här sista timmarna innan läggdags är alltid så jobbiga!!

Folke var så frustrerad förut att han klappade till mig - i ansiktet! Det har aldrig hänt förut, men ändå. Jag blev arg och han blev rädd och började tokgråta. Då skulle jag samtidigt som jag tröstade honom få honom att förstå varför jag blev arg, att jag också var ledsen, att man inte får slåss och hålla kvar fokus tills han hade sagt förlåt till mig. Bläh!!

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...