torsdag 1 januari 2009

1 januari 2009

Ja, det är bara att börja öva på att det är 2009 nu... det är alltid lika svårt när man ska vänja sig vid en ny årssiffra i datumen tycker jag!

Vad kan detta år ha att bjuda på månne?

Jag fyller 35 år, Mårten fyller också 35 år (fastän han envist hävdar att han bara är 24), Folke fyller två år, Ester fyller ett år... Mamma går i pension och pappa ska trappa ner sitt jobbande också. Kanske får vi till det där med ombyggnaden av lilla villa Solkatten så vi äntligen får ett badrum och ett sovrum till, förhoppningsvis blir tomten i Sollentuna avstyckad så att vi kanske under året kan söka bygglov och sånt för att till nästa år ha ett helt nytt hus att flytta till. Om ett halvår ska jag tillbaka till jobbet och kommer förhoppningsvis både att tappa mina gravidkilon och kommit igång med träningen...

Inga nyårslöften avlades igår men jag ska försöka vara en god människa och så vidare även detta år!

Gott Nytt År!!

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...