onsdag 18 november 2009

Vaccinerade

Idag blev även barnen vaccinerade. Mårten gick ned med dem till BVC efter att han hämtat Folke på dagis. De väntade ca 20 minuter och sen var det deras tur. Det gick jättebra. Folke sa bara aj, men Esse skrek lite. Sen fick de plåster!

När jag kom hem idag frågade jag Folke vad han hade gjort idag. Han svarade "jag var lite suuk å fick en spruta å ett plåster" och så fick jag hjälpa honom att dra ner byxorna så han kunde visa plåstret på vänstra låret.

Jag har inte fått några andra symptom av sprutan jag fick i måndag än att det känns som att jag har lite träningsvärk i armen jag fick spruta. Jag hoppas att det blir lika lindrigt för barnen.

1 kommentar:

Vänta lite! sa...

vad udda att de tar sprutan på olika ställen beroende på vart man bor!?! :-o

skönt att ha det avklarat i vilket fall!

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...