torsdag 26 november 2009

Tjuvstart

Mårten och barnen är på landet och jag ska åka efter i morgon så i kväll har jag tjuvstartat lite...

...så att det är julfint till första advent när vi kommer hem på söndag! love



Det har tagit mycket längre tid än jag hade planerat - och då har jag bara bytt gardinerna i köket och tagit fram lite ljus och några adventsstjärnor för jag känner mig som en urvriden disktrasa.

Jag har haft ont i huvudet på jobbet i flera dagar och skyllt på den dåliga ventilationen, så också idag. Men när jag skulle åka hem från jobbet idag så kände jag att det var nåt mer på gång och nu känns det som om jag håller på att bli sjuk. Bläh! Jag gör mitt bästa för att lindra symptomen med Enchinea och te. Förhoppningsvis räcker en god natts sömn för att det onda ska försvinna! Jag håller tummarna för det i alla fall.
minum

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...