lördag 28 november 2009

Hemma ensam!

Jag blev inte bättre sedih så jag stannade hemma i helgen.

Igår var jag hemma hela förmiddagen och försökte kurera mig (och rättade spanskprov) och åkte inte till jobbet förrän lagom till mina lektioner på eftermiddagen. Trots detta kände jag mig inte tillräckligt pigg och kry för att åka kommunalt till landet med sammanlagt fyra byten och en restid på fyra timmar... Så jag stannade hemma. Och det är såå skönt!

Det var länge sedan jag fick vara ensam! Det behövs! Vi måste komma ihåg att planera in ensamtid till oss framöver - det är viktigt.

Idag ska adventspyntandet avslutas och så ska jag försöka rätta klart resten av spanskproven. Sen får vi se om Mårten och barnen kommer hem idag eller i morgon...

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...