måndag 27 oktober 2008

Jag vann!!

Nu har jag hittat en ny hobby... tradera.se

Jag ville få tag på tomtedräkter till Folke och Ester till julkortet och gick in på tradera för att se om det fanns några. Jag blev medlem och budade på två stycken ...och vann båda auktionerna. Kul! Idag hade den ena tomtedräkten - den lilla till Esse - kommit på posten. Den är i stl 62 så den är nog lite för stor, men det ordnar sig nog. Jag får väl vänta lite tills hon har växt till sig med att ta julkortsbilderna... Den andra - till Folke - har jag just betalat så den kommer väl under veckan.

Det var riktigt spännande att var med på nätauktionerna. Särskilt kul när jag vann dem också. Synd att jag inte har något annat köpbehov att tillfredsställa... Jag får väl försöka auktionera bort saker istället!

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...