söndag 24 februari 2013

Ligger lite lågt...

Nu börjar sportlovet!
Jag kommer dock jobba några dagar och barnen ska gå till förskolan. De rättningshögar som låg och väntade på mig efter tre veckor i Spanien måste jag ta itu med och det är lika bra att åka till jobbet och sitta där och rätta.

Jag har legat lågt med bloggandet sedan jag kom hem eftersom andra saker har känts viktigare att ägna tiden åt. Söndagsbloggandet kommer nog bli min melodi framöver...

Idag har vädret varit fantastiskt,solen sken och himlen var blå. Det gnistrade i istapparna och droppade från taket. Vi åt picnic-lunch utomhus, skottade av bordet och stolarna och åt smörgåsar med stekt ägg i solskenet. Härligt. Nu kan våren få komma!
snökrig - osjysst krigsföring?
 På eftermiddagen spelade jag och Folke vändåtta.

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...