tisdag 27 april 2010

Ta hand om mig

Idag har jag haft en bra dag med mig själv i fokus. sengihnampakgigi

Före lunch träffade jag psykologen från företagshälsan, sen åkte jag till Solna C där jag bytte ett påsalkan på Hemtext och köpte med mig lite lunch. Lunchen intog jag sedan på Norr Mälarstrand på en av bryggorna där - i solen. Det var riktigt härligt.

Sedan promenerade jag mig bort mot gränden där min frisör håller till. Nu är håret klippt och det var på tiden. Det blev kort och lockarna har kommit fram. Skönt och snyggt - jag är nöjd.

På vägen hem åkte jag in till Kista C och lämnade tillbaka två te-koppar på Indiska som hade spruckit. De sprack när jag hällde te-vatten i den (inget vidare bra). Sen åkte jag hem och vände för att hämta Folke och Ester på dagis.

Middag blev snabbrätten från Linas matkasse - en tonfisksallad med ärtskott, ägg och senapsdressing. Det blev väldigt mycket och förvånansvärt gott.

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...