fredag 9 april 2010

i väntan på inspiration

I väntan på att inspirationen till att röja ur kattvinden och bestämma vad som ska rensas bort, slängas och sparas så har jag gjort om layouten på husbloggen. Det var jag desto mer inspirerad till.

Mårten tycker att det ser ut som en blandning mellan 90-tals word art och lite regnbågsgay-känsla och känner sig, efter detta, tveksam till om jag ska få ha något att säga till om vad det gäller val av kakel och klinker. menari Hans omdöme var väl inte riktigt vad jag hade tänkt mig - jag tänkte mer dagis-färgglatt...

Nåväl... dags för lunch och sen ska jag börja rota på vinden. Halleluja!

1 kommentar:

Stink sa...

Okej kanske lite 90-tals word art men regnbågsgaykänslan känner jag inte alls. Jag gillar layouten! Då är jag iofs lite multicoulorfreakig av mig också :)

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...