onsdag 27 november 2013

Beting

Idag gick jag min promenad på förmiddagen, tillsammans med min goda vän Emma. Vi var ute drygt en timme och sedan fick hon lite lunch här. Det var bra med promenad på förmiddagen för då såsade jag inte bara bort den... Det är mycket varmare idag än igår, flera plusgrader och tydlig ska det bli varmare till helgen. Så det blir en varm första advent.

Mårten och ungarna kom iväg strax efter åtta i morse och då gick jag och la mig igen och läste lite och sov lite. Eftersom jag ätit frukost redan så var det bara att klä på mig och gå när det var dags för promenaden vid tio

Sedan Emma gått härifrån har jag beställt en familjeväggalmanacka för nästa år, skrivit handlarlista och varit på ICA Maxi och handlat. Jag har även varit i kontakt med VC och övertygat dem om att de ska skicka mitt sjukintyg till mig på posten så att jag slipper att åka till Väsby och hämta det.

Strax ska jag hämta Ester och Isak på dagis och möta upp Petra på Eriksbergsskolan där Folke och Simon och de andra i förskoleklasserna har drop-in fika med hembakade (skolbakade) pepparkakor och bullar för en billig penning.

Har dock ett beting kvar innan jag drar (förutom att packa upp matkassarna) och det är att plocka ur och i  diskmaskinen. Det ska jag nog klara av...

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...