onsdag 17 februari 2010

Ny dag, ny snö, ny ålder...

Jag trodde faktiskt att det inte skulle komma mer snö nu, men ack så fel jag hade. I natt har det snöat ett par centimeter och i detta nu faller det små flingor från skyn...

Dagens game-plan är att jobba på förmiddagen (jag är lektionsfri efter lunch), sedan klara av besöket hos tandhygienisten och sedan åka hem. Det kan jag väl vara värd på min födelsedag?

I går fick jag detta käcka meddelande från min käre bror på facebook:

Imorgon blir du närmare 40 än du är 30... Hur känns det systeryster? =P

Nu ska jag väcka alla sjusovare jag har här hemma... den här dagen måste börja nu, även för dem.

2 kommentarer:

Ingrid sa...

Absolut är du värd en halvledig dag! Passa på att fira ordentligt! Grattiskramar från Ingrid o Lasse

Unknown sa...

@Ingrid & Lasse: Tack, tack! KRAMAR

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...