torsdag 17 februari 2011

födelsedagsutstyrsel

I dag fyller jag år och precis som många andra bloggare gör tänkte jag (för en gångs skull) visa dagens outfit.

Jag är sjuk, har legat nedbäddad på mitt hotellrum hela dagen. Jag har bara varit ute en liten sväng för att köpa något att äta. TVn har stått på hela dagen och jag växlar mellan att sova, titta på TV och surfa på nätet. Det är tur att det finns modern teknik.

Jag försöker också att njuta av att jag har egentid - det gäller att passa på!

  • Nedtill ser ni färgglada strumpor från Stadium - de är lite roliga och sköna men av dålig kvalitet tyvärr. De slits snabbt ut under foten.
  • Byxorna är ett par avklippta pyjamasbyxor från Lindex - pyjamasjackan och nederdelen av byxbenen är slaktade och tyget omsytt till en gosekanin som Folke har.
  • Upptill har jag en lila tunika från KappAhl - inköpt på mellandagsrean och använd endast två gånger.

2 kommentarer:

Susjos sa...

Trist att vara sjuk på födelsedagen!!
grattis i alla fall och krya på dig !
Jättefin födelsedagsutstyrsel! ♥

Unknown sa...

Tack söta Susjos

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...