onsdag 16 februari 2011

En lugn dag

I dag fick eleverna lite sovmorgon. Vi skippade första lektionen och började inte förrän kl 09.30. Det var skönt eftersom jag på så sätt fick sova lite extra i morse. Jag är fortfarande hostig och hängig, men inte lika snorig...

Det blev en väldigt lugn dag för mig idag eftersom eleverna hade läxprov först, och sedan efter rasten tittade vi på en spansk film El Juego de la verdad. En romatisk komedi som var riktigt bra.

När skoldagen var slut samlade jag och Kristina ihop alla grejer vi haft i skolan och gick och åt lunch. Nu i e.m. har jag varit nedbäddad och tittat på Halv åtta hos mig på TV4-play, eftersom en av deltagarna är tillsammans med en fd elev till mig (jag mötte Lassie?).

Nu ska jag vila några timmar så jag orkar gå ut och få i mig mat sen och så att jag orkar åka till Portugal i morgon.

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...