torsdag 16 september 2010

val '10 med Peter Jihde

Vad skönt det ska bli när Valet 2010 är över. Jag tycker visserligen att denna valrörelse har varit intressant och det har varit intressant och kul att se alla utfrågningar och debatter, men idag tycker jag att de mest tjafsar i TV4-studion.

Varken alliansen eller de rödgröna svarar direkt på några frågor. Ingen ger raka besked... de svarar med nya påståenden "Vi vill..." bla, bla, bla (märks det att jag har tröttnat?!?)

Tur att Peter Jihde finns - han är bäst idag!

I dag avslutades skolvalet på jobbet. Valdeltagande var högt 89,79% det är bra! De elever som fyllt 18, som jag pratade med, var förväntansfulla inför riksdagsvalet på söndag.

Det är jag med!

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...