torsdag 13 november 2008

Välkommen till verkligheten!

Dagissjukor... det är väl vad vi kommer att få dras med tills i vår/sommar nån gång...

Folke har varit lös i magen sedan i fredags förra veckan och det verkade bli bättre men vände igen. Jag pratade med BVC-Ewa nyss och hon sa att det kunde vara en tillfällig laktosintolerans efter viruset som spökar. Så nu ska jag köpa laktosfri gröt och laga mat med laktosfria produkter för att se om det blir bättre.

Den som lever får se!

Jag börjar tappa sugen lite. Det tär verkligen på krafterna att ha Folke hemma en hel vecka. Teletubbies är ju bra, men... inte hela dagarna. Eftersom Folke blir helt understimulerad så är han supergrinig bitvis och eftersom jag inte är på topp så har jag snäst av min lille prins flera gånger redan idag. Det känns inte så kul! Jag känner mig inte som en bra mamma idag!
Och lilla Ester hon får bara sina basbehov tillfredsställda, äta - sova - blöja... inget gosande och kelande och jollrande och pratande...

Suck!

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...