måndag 20 juli 2009

total inkonsekvens

Tvärtemot vad jag skrev här i bloggen för bara någon dag sedan så sitter jag här, i mörkret, i soffan, med en liten förnöjsamt vällingätande Ester liggandes bredvid mig... I kväll somnade hon tidigt - och vaknade vid ett. Jag ammade henne men hon kom inte till ro och efter närapå 40 minuter med duracellkaninen i sängen som jag har försökt söva, hålla stilla och hålla tyst tänkte jag "äsch, jag testar med välling" det kan ju i alla fall inte bli värre än att ha henne snurrandes i sängen hela natten!

Jag vet inte om jag har gjort rätt eller fel för nu medan jag har skrivit detta har vällingflaskan sörplats slut och resultatet verkar vara en pigg och glad - hon pratar, fnittrar och skrattar högt - liten dotter som inte alls verkar vilja sova...

Vad kan man göra?!?

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...