torsdag 30 juli 2009

Ny frisyr

I dag har jag äntligen varit och klippt mig! I början av sommaren kapade jag av ungefär en decimeter på längden bara för att få bort allt det slitna. Men så i dag så gick jag och klippte mig och fick en riktig frisyr.

Med graviditeterna har mitt hår förändrats drastiskt, från rakt och blankt till oregerligt och frizzy... underhåret har blivit lockigt och tro mig, det är inte så fantastiskt med lockigt hår som vi med rakt hår alltid tror. Det beter sig inte alls som man vill... Men med en uppklippning så att lockarna kom fram och långa hårlängder inte tynger ner dem så fick jag en riktigt fin frisyr. Jag är nöjd och känner mig som en vuxen flicka igen! Och... jag kan fortfarande sätta upp allt i en tofs när jag vill bli av med det!

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...