söndag 21 augusti 2011

Nästa helg redan över...

Första hela arbetsveckan avklara och både den och helgen rusade förbi i expressfart!

Våra nya ettor hade upprop i torsdags och i fredags kom tvåorna och treorna och satta igång med sina lektioner direkt efter handledartiden. Om jag skulle beskriva det administrativa läget på jobbet så skulle det bli en lång uppsats. Kaos är ett understatement, men det brukar ju ordna upp sig.

Tur var i alla fall att vi hade bokat in en tjejkväll på krogen i fredags - det var precis vad som behövdes för att ta udden av all frustration jag samlat på mig under de senaste dagarna.

I morgon börjar en ny vecka som jag ska försöka ta mig an från en helt annan vinkel. Att byta angreppssätt kanske funkar, eller så göra jag som de flesta andra bryr mig om mitt och skiter i allt annat!

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...