onsdag 11 december 2013

En liten sväng

Efter att ha lämnat Folke och Ester idag på morgonen fick jag ett påminnelse-SMS från posten att jag hade ett paket att hämta så jag tog en liten sväng ner till centrum. Jag var där strax innan tio så butikerna hann precis öppna efter att jag stått i postkön. Eftersom jag ändå var där så bestämde jag mig för att kika runt lite. Folke behöver byxor och Ester strumpbyxor... sen ska vi spela julklappsspelet på julafton med mamma, pappa och Johan & Ullis, så då kikade jag lite efter bra saker till det också. När jag ändå var ute och åkte for jag bort till Jysk och Jula för att se om de hade nån passande trasmatta till köket och då ligger ju BlomsterLandet alldeles bredvid, så...

...ja, det blev en gran också. En kungsgran!

Den lilla svängen jag tog blev tre timmar lång och nu ska jag strax hämta barnen för vi ska baka pepparkakor tillsammans med mormor idag.

Inte så mycket vila idag, men stor chans till stimulans.

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...