måndag 5 december 2011

VAB - Vård Av prinsess-Barn

I dag är jag hemma med lilla Esse-bessan som har nåt virus - antagligen samma som Folke hade förra veckan och Mårten haft de senaste sju veckorna. På henne har det dock även utvecklats en härlig ögoninfektion...
 
 

Nu har prinsessan somnat - inte på ärten men väl på soffan. Jag passar på att sätta på lite julmusik. Ska kanske ta och värma lite glögg till mig för att mota eventuella virus som funderar på att hälsa på i min kropp och läsa några sidor i min deckare medan det är lugnt. För Ester är ju inte på långa vägar lika påverkad som Folke var av viruset. Får hon sova en stund så finns det risk att hon kommer studsa omkring här sen och kräva att jag ska studsa med.

Hon är söt när hon sover - även med ögoninfektion... ♥

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...