onsdag 23 juni 2010

ingen dag den andra lik...

I dag gick vi, som utlovat igår, till lekparken direkt efter frukost. Folke cyklade och Ester gick/åkte vagn. Barnen snurrade, gungade, klättrade och åkte rutschkana. Sen ville Folke cykla lite till så jag och Ester gick/åkte vagn medan han cyklade. Vi hade fantastiskt sommarväder med klarblå himmel, strålande solsken och 24 grader.










Efter lunch lämnade jag Folke och Ester hos mormoster Eivor medan jag åkte och klippte mig. De somnade i bilen men vaknade när vi kom fram. På eftermiddagen åkte vi vidare till mormor och morfar och tittade på garagegrunden. Vi fick jordgubbar och glass och var kvar till halv fem. På vägen hem däckade barnen och jag passade på att springa in och handla lite. Väl hemma vaknade lillasyster medan storebror snabbt la sig tillrätta i soffan. Strax efter sex när jag märkte att Folke sov så djupt att det inte gick att väcka honom så bar jag över honom till hans säng och där sover han än - förhoppningsvis resten av kvällen och natten...


garupale

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...