onsdag 30 juni 2010

b u s f i a . s e

I måndags kväll var jag hemma hos en kompis på smyckesvisning. Carina från företaget busfia var där och visade vad man kan göra för nåt fint. De gör unika smycken efter dina egna önskemål. Väldigt häftigt och inspirerande.

Jag hade inte tänkt köpa nåt alls, men kunde inte hålla mig...

Ester ska få ett litet halsband med en berlock när hon fyller två år och så har jag beställt ett armband med en berlock till mig med Folkes första huvudfoting - eller kanske en bilteckning på (jag har inte riktigt bestämt mig ännu). Jag återkommer med bilder när jag fått dem.

Såhär kan det till exempel se ut, man kan även få barnens hand- eller fotavtryck på ett smycke.

Jag rekommenderar verkligen ett besök på deras hemsida: Gå in och inspireras!

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...