måndag 24 maj 2010

Nu vet jag vad det heter...

heter åkomman som har drabbat min ljuva nuna.
Flammig, finnig och ful! (Snygg allitteration va?).

Som jag skrev för nån månad sedan så har jag fått en åkomma i ansiktet och har fått antibiotika utskrivet av Dr Ulla för det. Medicinen funkade och jag återfick mitt normala utseende efter några veckor. Men nu har det kommit tillbaka och jag får börja om kuren med Tetralysal. Efter att ha googlat lite och tagit reda på mer så verkar det som om det är bäst att äta medicinen ett bra tag. Det är svårt att bli av med perioral dermatit men när man väl blivit av med det så brukar det hålla sig borta eller vara lätt att bli av med igen. Det är ju bra. Tur att jag inte är så fåfäng...

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...