söndag 16 november 2008

Nej se det snöar...

...inte trodde jag att första snön skulle komma just idag. Men sedan knappt två timmar tillbaka så snöar det här i Lapplands Väsby. Det har t o m lagt sig ett tunt vitt täcke på gräset och granhäcken. Amazing! Vi får se om det smälter bort eller om det kommer mer. Nu har i alla fall de stora härliga flingorna som föll förut ersatts av något som mer ser ut som snöblandat regn...

Jag vaknade upp dunderförkyld idag, helt sänkt är jag... snoret rinner och jag nyser titt som tätt. Men, jag tänkte ändå ge mig utanför huset en sväng. Husleverantören Trivselhus har villavisning här i Väsby idag. Mårten tänkte gå dit med Folke i vagnen - det passar bra för då kan Folke-pojken somna - och så åker jag dit och möter upp dem med Ester i bilen. Jag ska ta en sväng förbi apoteket också på vägen.

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...