tisdag 18 november 2008

Egen tid

Idag har vi varit hemma hela familjen. Jag har åkt på en sjuhelsikes förkylning och Folke fick vara hemma en dag extra så att han skulle bli helt bra i magen, så Mårten fick vara hemma och ta hand om oss.

Jag var med Ester på BVC efter lunch på tvåmånaderskontrollen. Hon fyrade av en massa leenden mot den svarthåriga läkaren med de knallröda läpparna medan hon lyssnade på Ester hjärta och lungor samt kollade en massa andra saker. Nu väger Ester knappt 5,3 kg och är 56,5 cm lång.

När jag kom hem sov både Folke och Mårten middag. Det var mörkt och tyst i hela huset och Ester sov hon också. Jag och min förkylning fick nästan en och en halv timmes för oss själva. En skön paus med egen tid.

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...