onsdag 29 september 2010

Harry Potter

I november kommer nästa Harry Potter-film. Den sista filmen kommer till våren. Den sista boken har filmatiserats i två delar! Här kommer en liten förhandstitt från filmen som snart kommer.



http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article7837539.ab

Jag håller på att förbereda mig för nästa Harry Potter-film genom att titta på de sex första filmerna. Målet är att hinna se dem innan sjunde filmen har premiär på bio. Men, som nästan heltidsarbetande småbarnsmamma och med en sambo som måste titta på sporten varje kväll är det inte så lätt att klämma in att se film också.

Min lösning är att se på film istället för att läsa bok. Jag tar med mig den bärbara datorn i sängen och tittar på Harry Potter innan jag somnar. Precis som när jag läser så slumrar jag till efter ett tag så första filmen tog tre kvällar att se klart. Igår kväll började jag på den andra filmen. Vi får se om jag lyckas se klart den ikväll eller om jag behöver en kväll till på mig. Jag har ju som tur är nån månad drygt på mig innan jag kan se den sjunde på bio...

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...