fredag 4 mars 2011

Piggare och kryare

I går var vi på vårdcentralen på förmiddagen. Barnen är "bara" förkylda och fick hostmedicin, jag har halsfluss och fick penicillin. Vi var rätt så hängiga alla tre igår. Jag och Ester sov och tittade på skid-VM, Folke spelade spel på datorn.


I dag, efter en god natts sömn, så är vi alla tre lite piggare. Penicillinet verkar ha kickat in på mig så min hals är inte alls lika tjock och ond. Ungarna är också piggare. De hostar lite och är snoriga och Folke är fortfarande hes - men de är mycket gladare och trevligare att ha och göra med!! Härligt!

Ester har lekt lite med kylskåpsmagneterna.

Folke har byggt Lego-rymdraketer.

Nu sitter de och massproducerar teckningar till mig.

Och, bäst av allt... solen skiner ute!

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...