söndag 7 november 2010

det hettade till

I dag, strax efter fem, la jag ut vår extra dubbelvagn på blocket och den är redan hämtad och såld!

Jag köpte den förra året (eller var det förr-förra kanske? - på blocket) för att ha hos mamma och pappa, och sedan på landet under sommaren, för att inte behöva köra vår vanliga fram och tillbaka hela tiden. Den har varit bra, men nu använder vi den inte längre.

Jag la ut den för 775:- och det ringde en spekulant som skulle höra av sig i morgon, för att komma på eftermiddagen.

Sedan ringde det en annan spekulant. Så nu fick jag 900:- för vagnen och han har redan varit här och hämtar den.

Det är en het marknad - begagnade-barnvagnar-marknaden!!

Så kan det gå!

Så jag får väl skicka ett urskuldande SMS till spekulant nummer ett sen - men han fick också (i ärlighetens namn) erbjudandet att komma ikväll och köpa vagnen...

Inga kommentarer:

Kanske vill du läsa något av dessa inlägg också?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...